torsdag 27. august 2009

Lalala... :)

Nok en dag fyllt av lite spennende! :)
Kroppen sa nei til å dra på skolen i dag, så da ble det sofaen i dag og.. Tenkte egentlig å lese litt, men er så trøtt at jeg bare sovner, klarer nesten ikke holde øynene oppe. Kjiiiiipt!!
Meeen i kveld kommer Caroline på besøk, filmkveld! Om jeg ikke nødvendigvis blir så mye friskere, så hjelper det på humøret, og det har jeg skjønt at er viktig for å holde ut på sofaen! :) Vi skal se Menn som hster kvinner, gleder meg.

Æsj, Roger jobber til fem i dag.. Men i forhold til den gamle jobben, hvor han senest var ferdig 23.15, så er det jo ingenting! :)
Tenkte egntlig å gå en bitteliten tur i dag, men det slapp jeg, blir sliten av å reise meg opp, pluss at det er skikkelig kjipt vær. Tror det snart begynner å snø.. Kaldt og regn! Synes tre uker med sommer var litt lite!

Gleder meg til lørdag! Da skal jeg og Caroline til Siri og Camilla! :D Alltid kos! Krysser fingrene for at formen er bra! :)

Tuddelu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar