mandag 22. mars 2010

Orker ikke mer!!!!

Jeg er helt ødelagt utslitt om dagen.. Dumme forkjølelse!!! For M.E- formen er er jo egentlig bedre, men man blir jo utslitt av å være forkjøla i EN MÅNED!!!!!
Og når jeg er forkjøla så blir jo jeg såklart litt dårligere enn de fleste, og det tar aldri slutt!! :( Og det her kommer midt oppi oppgaveskriving! Som om jeg ikke har nok med å prøve å klare skolen med M.E, om jeg ikke skal være skikkelig forkjøla og!!
Det er utrolig leit å ikke få til skolen, pga noe jeg virkelig ikke kan noe for.. Og alle nederlag blir derfor ekstra store og ekstra triste... etter fem år med å ha det sånn virker alt litt håpløst..ikke hele tiden, men ofte! Jeg ser liksom ikke enden av tunnelen og det virker håpløst å gjennomføre skolen.. :( Jeg prøver... Og når mitt beste (mens jeg er syk) ikke er på langt bra nok, og jeg ikke har mer å gå på så virker alt håpløst..


Jeg orker ikke mer...

Jeg må blir frisk...

Jeg må bli frisk nå....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar