fredag 8. januar 2010

2. runde!!

Da er jeg i gang med andre runde med antibiotika!
De pillene jeg tar nå er ganske festlige egentlig! Det er kapsler med masse små kuler i, så når jeg svelger de lager de lyd i halsen! :P De er visst ekstra bra mot streptokokker i magen! Nettopp fordi de er rare! Fordi de er som de er så tas stoffene gradvis opp i magen, og slåss derfor mot de slemme bakteriene i større deler enn annen antibiotika! :) Håper bare ikke det blir like krig i magen denne gangen som det var sist, for det var vondt! Sånn ser de festlige pillene ut:
Regner ikke med at noen lurer, men de heter Erymax! :)
Nå er jeg ca halvveis i pille-behandlingen, noe som vil si at jeg har fått i meg godt over 300 piller allerede! Junkie sa du!? :P Tror jeg har tatt i underkant av 700 piller når jeg er ferdig, i løpet av to måneder! Kjipt!!! Og dyrt! Var apoteket for å fylle på litt, og det var bare noen, og det kom på 1600 kr!! Hadde det ikke vært for snill mamma og pappa hadde jeg aldri kunne fått den behandlingen her, for nå har det kostet rundt 30 000 allerede!!! Så jeg håper virkelig det her funker!!!! :/ Har litt angst for at det skal være helt bortkasta!
Meeen, i dag er det MGP!! Herregud så teit, men man må jo se på allikevel!!!
Ha en fin fredag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar