torsdag 14. januar 2010

Probiotika og Ahus!!

Det her er pillene jeg tar før jeg legger meg!! Ikke rart jeg sover godt om natta, for jeg vet IKKE hva det er de.. Og tror det er like greit!! Leste E.Coli på en av de!!!
Skal snart ha mer B12 og!! LIKER IKKE B12!!! Det gjør så jævli vondt!! 2ml rett i muskelen svir!! AU!!!!
Og apropos sprøyter!! I dag har jeg vært på ahus, og tatt biopsi av en kul!!! Og den kulen ligger i den ene puppen!! Jeej!!! Ikke kleint i det hele tatt det da!! Ligger der toppløs når legen kommer inn, og han spør jo såklart om det er greit at han har med en til... Hva skal man si???
Så sitter de der og tar på kulen da! Good times!!! Og har dere tatt biopsi før!!!? Ganske lite digg! Men ikke så ille som jeg hadde trodd!! Så nå ligger litt av den ene puppen min på Ahus og venter på å bli testet!! Er egentlig 100 % sikker på at det ikke er noe! Men stoler ikke på noen leger!!! Så burde egentlig dra til et nytt sykehus å ta nye prøver!! Sånn er jeg!!! Stoler ikke på noen, bekymrer meg for alt!!
God kveld!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar