mandag 25. januar 2010

Avhengig!!!! Penger hadde gjort meg lykkeligere!!!!

Det høres kanskje deilig ut å være avhengig av søvn! Og det er jo verre ting man kan være avhengig av, men det er faktisk utrolig slitsomt!! Alt jeg skal gjøre må planlegges, og lades opp til.. Og det er allikevel ingen garanti for at jeg orker, for jeg blir jo sliten av å sove og! På lørdag så var det bursdag for Magnus, så på fredag måtte jeg sove så lenge som mulig, for så å være oppe så lenge som mulig, for å snu døgnet, så jeg skulle klare å sove lenge på lørdag, for å orke å være våken en stund.. Og på lørdag var jeg heldig,for på dagen var formen elendig, besvimte nesten flere ganger.. Men takket være verdens beste og snilleste samboer, og hvile så kom formen seg. og kvelden ble veldig veldig bra!! :D Takk for det!! :) Men så kommer dagene etter, og jeg er sliiiiiiten!!!
Hadde det ikke vært for at jeg er student, hadde jeg bare kunne passet på å høre på kroppen, så hadde alt vært fint.. Så jeg må bli rik, for da kan jeg bare passe på meg selv og bli frisk! Men den luksusen har ikke jeg.. Så penger hadde faktisk gjort meg lykkeligere! Og alle som sier noe annet tar feil!!!!

Det her er sånn jeg leser til eksamen!! (Ikke rart det ikke går helt bra på skolen!))


Haha!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar