fredag 5. februar 2010

KRIG i magen, men større hjerne!!!

Ja, da er jeg i gang med ny runde behandling! Og det merker jeg!! KRIG i magen!! Blæ!! Skal holde på i to måneder til. 1 uke med antibiotika, og 3 med probiotika, og så gjøre det hele engang til! Nå Har jeg fått piller som kan hjelpe på noen av symptomene, de som er i hodet! ;) De kan gjøre at hukommelse og alt blir bedre!! Litt lettere å være student da!!
Så går forhåpentligvis hjernen min fra å være sånn:

Til sånn:



Ja, det hadde vært noe det! :D Ginkgo Biloba heter de, og er DYRE!! Men hvis de hjelper så er det jo ingenting!! okei, jeg får kanskje ikke større hjerne, men en bedre hjerne!! Den jeg hadde før, som orket å lese!!

Var jo hos legen, på lillestreøm helseklinikk, på onsadg. Og tror du ikke har flyttet uten å si ifra!! Flott!! hvordan i alle dager skulle jeg vite det!!! Og er jeg kjent i lillestrøm!? NEI!!! Så jeg måtte ringe snille Anette som fant adressen og fortalt hvor jeg skulle!! Synes det sier litt!! Nå har det kostet rundt 30 000 og de gidder ikke si ifra om at de har flyttet engang!! Flott!!!

Ha en fin helg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar