tirsdag 2. februar 2010

Ny legetime! Annen behandling?

Da er jeg faktisk ferdig med behandling! Tror jeg hvertfall, skal til legen i morgen og da får jeg vel noe mer beskjeder! Men synes faktisk at jeg er litt bedre, men for den prisen er det langtfra bra nok!!!! Og tror stort sett det bare er B12 sprøytene sin skyld.. Så blir litt spennende i morgen!

I dag snakket jeg med en venninne som også er så heldig å være syk! :P Hun er til en annen type behandling, som virker veldig fornuftig. Der tester de også blod, men på en annen måte, sånn jeg har skjønt hvertfall.
Normalt blod:

ME- blod: 'Myntruller'

'Forskjellen er at ME pasienter ofte har altfor mye av et stoff som heter fibrin. Det fører til at de røde blodcellene kleber seg sammen. For mye fibrin har følgende symptomer: 'nedsatt oksygen/mineral opptak, hodepine, lav energi/utmattelse, dårlig søvn, kalde hender og føtter!' Her beskriver de jo rett og slett meg!!! Det behandles med stoffet papain, som rett og slett bare fjerner fibrin overskuddet!

Tenk om det hadde vært så lett!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar