mandag 15. februar 2010

Overbelastning i hjernen funker dårlig med M.E.

Ikke lenge før hjernen sprekker!!! Og det blir så utrolig mye søl, så prøver å unngå det!!! Men det er ikke lett, stakkars den syke hjernen min skal jo helst ikke tenke, men er litt avhengig av at den gjør det.. Har tenkt litt (mye) på studier og fremtidig jobb i det siste, og har egentlig funnet ut at jeg tror jeg passer bedre på barneskolen enn på videregående! Og det innbærer at hjernen går på høygir og jeg blir ufattelig sliten!

Og i helga gikk dagene i ett!! På fredag var vi hos Tim og Christine, på lørdag var jeg i byen med jentene, på Yayas og Latter!! Veldig gøy! Søndagen gikk med til dåp til lille Markus! :) Så nå er han gitt bort til jesus og!! Har vel egentlig bestemt meg for at mine barn, Nora og Elilas, ikke skal gis bort, så det blir ingen dåp på de!! :) Og ja, barna mine skal hete Nora og Elias, Roger har ingenting å si! :) Eller hvis det blir to jenter! Nora og Sofie!! Nåde de som stjeler de navnene! Jeg kommer til å kalle barna mine det uansett!!

Men en annen ting jeg tenker på om dagen er hund! Den valpen vi egentlig skulle fått om noen uker, den finnes ikke, for det var ingen valper i magen til hunden!! SÆRT!!! Så nå titter vi egentlig litt på nye raser og, for det må ha vært en mening med at det ikke var noen valper der! Så her er de vi titter litt på!! Cairn terrier (fortsatt), Lagotto Romagnolo, Mittelspitz og Dachs! Jeg synes dvergpuddler er litt kule og, uten den håpløse utstillingsklippen så klart! For det synes jeg grenser til mishandling! Hadde noen barbert rumpa mi, for så å la meg krabbe rundt i en ring og bli bedømt hadde jeg blitt en smule sint! Roger vil helst ha en hund som er litt større, men det får han ikke! For jeg kan ikke ha en hund som er sterkere enn meg.. Så egentlig må jeg ha en chihuahua!!

Men nå skal jeg være fllink husmor, og rydde og fikse før Roger kommer hjem, for vi har vært sammen i 2 år i dag!!! :D

Hepp!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar