mandag 22. februar 2010

SNØRR!!!!!!

Hva er vitsen!!!!!????
Ser absolutt ikke noe poeng med snørr!!! Er helt potte tett og ganske overbevist om at jeg snart drukner!!! Drukne i sin egen snørr!!! Helt håpløst!! Fikk B12 sprøyte i går, så jeg satser på at den skal gjøre meg frisk!!
Alt er faktisk Roger sin skyld!!! Dumme barnhagen! Han kommer ikke hjem fra jobb med blomster og kos!! Neida, han har med seg bakterier og virus!!! Takk for det!!!
Og ikke nok med snørr! Jeg er sår og har vondt i halsen!! Life is gooood!!!!! Synes det burde være sånn at jeg ikke blir syk... Jeg har M.E. og synes det holder! Da kan noen andre bli forkjøla! Jeg blir jo enda mer syk og sliten...

Nå går jeg i dvale!! (Eller drukner...) Og kommer ikke frem før jeg er frisk!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar