fredag 14. mai 2010

Alternative behandlinger

De fleste behandlinger av M.E er kanskje litt alternative, men de her er veldig alternative! Det er ingen leger som har tenkt ut (kanskje like greit?) men familie og venner! Og siden de metodene legene prøver ikke funker, så skal jeg prøve de her! :D

Sove deg frisk, er mamma sin ide, og den metoden jeg prøver ut nå! jeg sover opptil 14 timer om dagen, og kunne sikkert sovet mer! Det hjelper jo litt, men jeg blir jo sliten av og sove og! Så satser på at jeg bare må sove enda mer for å bli frisk! I'm on it!!! :D

Tren deg frisk, er det også noen som har foreslått! Haha sier jeg! Jeg DØR hvis jeg trener! Har prøvd! Jeg skulle sykle og møte Roger når han var ferdig på jobb engang, og jeg hadde litt dårlig tid, så måtte sykle litt fort! Da fikk jeg hosteanfall og var syk i en uke!! Altså kan vi stryke Tren deg frisk!


Drikk deg frisk, altså drikk deg frisk med alkohol! Ja, det var lurt! Nei! Det funker ikke! Alkohol er ikke bra for de med M.E, og jeg blir enda mer sliten! Selv om det her hadde vært den mest geniale formen for behandlig! Så tanken var veldig god! ;)
Ta deg sammen, har jeg også prøvd!! Og det funker ikke!

Føde noen barn, er farmor sin ide! For hun mener en fødsel hadde fikset alt, 'renset opp' som hun sier! :) Det her er vel den eneste jeg ikke har tenkt å prøve, hvertfall ikke på 5 år! :) Men takk for tipset!
Noen flere forslag?? :D Har vurdert å spise Oreokake til jeg blir frisk, kun Oreokake!! Hvis ikke det funker så funker ingenting!!
Ha en fin fredag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar