mandag 10. mai 2010

Når man ikke klarer å slutte å gråte

Sånn har jeg det av og til! Det er ikke bare bare å leve med M.E, og av og til kommer alle følelsene, som har samlet seg i en klump i magen! Det er mange tanker rundt det å være kronisk syk. Frustrasjon! Jeg er ofte frustrert! Hvorfor blir jeg ikke frisk! Jeg er sint, lei meg, oppgitt osv! Og når man kombinerer alle de følelsene med at jeg er utslit, så kommer tårene, og det slutter ikke!

Jeg sover vel rundt 14 timer om dagen nå, og det hjelper jo litt, men jeg har snart eksamen, og har ikke tid til å være syk! Skole og M.E går ikke overens!


1 kommentar:

  1. Hei :)Fant bloggen din ved en tilfeldighet og tenkte bare jeg skulle legge igjen en liten kommentar. Jeg har selv ME og kjenner meg godt igjen i mye av det du skriver. Frustrasjonen, tårene, frykten for at man ikke skal bli bedre.. Med en så uberegnelig sykdom som ME er det virkelig ikke lett å være tøff og positiv hele tiden. Krysser i hvert fall fingrene for at du blir bedre av KDM behandling :)

    SvarSlett