torsdag 27. mai 2010

På bedringens vei!!

Jepp, i dag har jeg gått rundt uten å se ut som en krøpling!! :) Men merker at infeksjonen fortsatt er i kroppen, feber og veeeeldig sliten! Og det passer liksom aldri bra i slutten av mai når man er student!! Jeg er jo ikke sliten fra før heller liksom!!
Jaja, det går vel bra! :) Hjemmeeksamen er levert! Så det eneste som står mellom meg og sommerferie er skoleeksamen 3 juni i tekst og kontekstanalyse! Om jeg gleder meg?? NEI!! Gruer meg! Det er totalt bortkasta emne om ingenting!!

Men SOMMERFERIE blir DIGG!!! :D Gleder meg!! Første lørdagen skal jeg til byen og kose meg med gode venninner!! :D Og så er det diverse småturer og småplaner og bryllup x2!!

Blir vel ett par turer på hytta og! Siden vi skal bo på kløfta hos mamma og pappa i sommer.. :/

Også blir det jo en aldri så liten bassengfæst igjen og!

Alltid gøy!! :D

Men nå skal jeg sove litt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar