torsdag 3. juni 2010

Sommerferie!!!

Ufortjent og ikke like deilig som det pleier! Det her blir ett skikkelig syteinnlegg, så hvis du ikke gidder å lese masse syting, slutt nå!!
Jeg er så frustrert og lei meg!!!!! :( Nesten litt for lei meg til å syte og!! Eksamen i dag gikk så utrolig dårlig..og det er ikke bare sånn jeg sier også får jeg B! Nei! Jeg leverte..men kunne like gjerne tegnet en tegning og skrevet en sang! Og oppgaven var ikke så sykt vanskelig engang.. og emnet i den ene har jeg til og med lest på! Men hjernen min virker ikke!! I dag har det vært så mye ekstra DRITT og! Eksamen ble utsatt en time pga datatrøbbel og masse tull.. Når jeg kommer hjem og lufter Ask er nøkkelen borte!

Det her er en dritt dag!! Formen er crap og!


MEN, det er alltid noe positivt!


NEI!!


Joda, i dag ringte det en dame til meg og sa at jeg hadde vunnet to billetter til Bislet Games i morgen! :D Det er ikke verst! Bare fordi jeg, inne på Dagbladet nett, svarte på hvor langt Thorkildsen kastet i fjor under bislet games!


(Bilde fra Nettavisen)



Det blir gøy!! :D Jeg og Roger på Bislet i sola!! :D
Gleder meg!

Men nå skal jeg trøstespise litt til! Må syte og synes synd på meg litt til! :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar