mandag 21. juni 2010

Bivirkninger!

Når man tar så masse rare piller som jeg gjør, så skulle det bare mangle at det ikke var noen bivirkninger og!

Det her var meg i går! Var så SINNSYKT kvalm!! Vann i munnen og oppkast i halsen nesten hele dagen! Så hvis du skal gå på Azithromycin/Azitromycin, be aware!! Fordered deg på en kjip kjip uke! En uke med vondt i magen og kvalm, og da mener jeg skikkelig vondt i magen! Heldigvis tas de to siste i dag! :) Ask måtte jo komme og passe på mamma som lå syk på gulvet! ;)

Jeg går også på noen andre piller, Immunothione, som gjør at jeg tisser signalgult! Det ser særiøst ut som om jeg har drukket en sånn gul markeringspenn eller noe! Skikkelig sært!

TMD er også litt kjip! Den første uka eller noe så ble jeg så utrolig svimmel, men det har heldigvis gått over!

Så det er ikke bare det å ha M.E som er kjipt, behandlingen er ikke bare morsom den heller! Men jeg blir jo sakte men sikkert bedre, tror jeg! :)

Ha en flott mandag! :)

2 kommentarer:

  1. Burde kanskje skrevet hva de ulike medisinene er mot ja! :) De fant litt kvikksølv i kroppen min, så TMD er for å fjerne det:) Ble bare svimmel av de den første uka tror jeg.

    SvarSlett