mandag 7. juni 2010

Bislet Games, sjørøvere og en sliten Heidi!

Da var første helgen i sommerferien min over! Og den har vært veldig bra!! :D Kost meg masse! På fredag var jo jeg og Roger på Bislet Games, for jeg vant jo billetter!! :D GØY!!

Heter jo ikke Golden Leage lenger :)

Og der var Asafa Powell, og løp SYKT fort på 100m! Helt SYKT at det går an å løpe så fort!

Andreas Thorkildsen var også der! Og vant! :D Blanca Vlasic var der, og vant! :) Veldig artig kveld! :) Vi var der i ca 5 timer faktisk! Tiden gikk fort! :)
På lørdag skulle Roger i utdrikningslag for Marius! De skulle på sjørøvertokt i Oslofjorden, på seilbåt! For så å drikke, grille og kose seg på en øy, Saraholmen(?). Så jeg kjørte 4 pirater til Oslo lørdag morgen.
Jeg og Ask dro videre til Siri og Camilla, og koste oss med grilling i Frognerparken, også reiste vi ut en tur på kvelden! :) :)
Gøy Gøy!! :D Var på et sted for bare lesbiske, som var en festlig opplevelse! :D
Også hentet jeg og Ask slitne pirater på vei hjem på søndag!
Var en liten tur på Plantasjen forrige uke for å kjøpe en gave, og da måtte jeg bare kjøpe noe til meg selv og! :) Det fortjener jeg, for jeg er snill! ;)


Så det var den helgen! :) I går, søndag, lå alle tre rett ut og sov! Jeg og Roger i hver vår sofa of Ask i senga si! :) Bra helg med andre ord! :) Neste helg har verdens beste Hedda bursdag!! :D

Ha en fin mandag! Vi skal på hundekurs igjen! :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar