fredag 11. juni 2010

'I need a dollar, a dollar is what I need'!!!

Man blir ikke rik av å være syk! Får jo ikke jobbet, og det er faktisk så godt som umulig å leve av pengene fra lånekassen!! Så er utrolig takknemlig for at jeg har en så utrolig snill familie! :D







MEN, helga blir gøy! :) Er så deilig med ferie, selvom jeg stort sett har fri hele tiden! ;) Roger er hjemme, vi sover lenge, ser på film, er sosiale og koser oss! :) I morgen, lørdag, skal verdens søteste lille Hedda feire bursdagen sin, for hun blir 4 år på søndag! :) Så i dag skal jeg dra med meg Roger ut og kjøpe gave! :) Stakkars Roger! :P Har lyst til å kjøpe Prinsesse Barbie, hvis de har!


Se så fin! :)
Har laget kort og! :)


Det er jo stadig vekk visning her nå, og megleren sendte Roger mld i dag for å bekretfte at det passer med visning i morgen mellom to og tre! For han hadde nemlig satt ut en annonse i avisen og på nettet, UTEN å spørre oss først!! Men jeg har besøk i morgen!! Så nei, det passer ikke! DUST!! Lurt å bare bestemme når det er visning uten å spørre de som bor der først! Men men, det hadde jo ikke kommet noen uansett så! :P

Ikke lenge til Roger er ferdig på jobb og det er helg! Me like! :)

Ha en fin helg!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar