onsdag 11. august 2010

Jeg vil flytte NÅ!!!

Jeg er så vanvittig lei av å bo her!
 Leiligheten er jo egentlig fin, og jeg trives egentlig veldig godt, selvom den er litt liten! Men det bor så mye håpløse mennesker rundt her! Hvem er det som står og jodler 03.30 natt til fredag!? Eller løper rundt og roper midt på natta!? Eller slår ned en dame som klager på bråk midt på natta, mange timer etter at det skal være stille. Det skjer stadig vekk at noen har nach til utpå søndag, dagen derpå, høylytt nach. Og fra 05.00 og utover kjører det store trailerer 10 meter utenfor soveromsvinduet mitt for å levere varer til Obs.. GØY!! Med rygge-piping og det hele! Nå har det heldigvis blitt bedre, men ofte er det tekno på full guffe hele dagen og, ligger i sofaen og rister! Politiet er her stadig vekk, enten fordi noen blir slått ned, pga innbrudd, noen har tent på noen biler, eller for å snakke med de kriminelle misbrukerne i blokka! JIPPI!!

JEG VIL FLYTTE NÅ!!!!

Se så fint! :D
1.etasje, to soverom, bod inne, 66 kvm! :D Blir fint! :) Så kan Ask gå fritt i gangen når han er alene hjemme og! :)

6 dager igjen til skolestart! :) Blir deilig å få noe å gjøre igjen! HATER å ligge rett ut, så ME passer meg veldig dårlig! Kjeder meg så utrolig masse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar