mandag 23. august 2010

Studiestart og M.E..

Tirsdag 17 august begynte jeg på skolen igjen, Grunnskolelærer 1-7 trinn på Høgskolen i Oslo. Studiestart og M.E passer ikke helt sammen, for jeg får jo ikke vært med på noe fadderting, hvis jeg skal orke å møte opp på skolen dagen etter. Og oppmøte på skolen er obligatorisk, det er lov å ha 0 % fravær.. Så det her blir spennende. Foreløpig så går det greit, er sliten, men det går.. Det MÅ gå! Det SKAL gå! Jeg vet ikke hva jeg gjør hvis det ikke går. Det er en utrolig ekkel følelse å ikke styre over sitt eget liv, det er det nemlig M.E som gjør. Jeg SKAL klare å fullføre, jeg MÅ fullføre. Men vil sykdommen la meg gjøre det? Jeg håper at jeg begynner å bli såpass frisk at det er jeg styrer over sykdommen og ikke mmotsatt, da går det! DET SKAL GÅ!!

Vakkert par!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar