mandag 30. august 2010

Studiestart!

Nå er jeg jo kommet godt igang med skolen, og det går faktisk overraskende bra! :) Er jo veldig sliten, men ikke så ille som jeg hadde trodd. JIPPI!!
Og alle skolebarn må jo ha ny sekk! Jeg skulle finne en som var billigst mulig, og på HM hadde de en til 49,50! Veldig enkel, men det funker! :)
Og jeg har jo faktisk matte på skolen igjen! :) Det har jeg ikke hatt siden første klasse på videregående eller noe! :) Men jeg liker det faktisk! :D Det hadde jeg aldri trodd! Det kan jo kanskje ha noe å gjøre med at vi bare leker, og lærer hvordan barn lærer matte best! :)
I morgen skal jeg ha Kunst og Håndverk!! Hihi!
Det eneste som er litt kjipt, er at vi har ganske sene dager, ikke ferdig før halv seks opptil 3 ganger i uka! :(

Ha en fin mandag! Vi skal på hundekurs i dag! :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar