torsdag 17. mars 2011

Hva skal barnet hete?

Alle er jo gravide om dagen, eller akkurat fått barn, og det blir jo litt snakk om barnenavn. Selvom mine barn er noen år unna så har man jo noen favoritter. Lille jenta min, ja jeg har bestilt en jente, skal hete Nora. Det er så godt som skrevet i stein, og uansett hvor mange Nora det måtte komme før det, så skal hun hete Nora :) Det er flere fine jentenavn, men første jente skal hete Nora :) Roger synes Johannes er veldig fint, og siden jeg har bestemt jentenavn, så blir det nok Johannes hvis det er gutt.. Jeg synes Embrik er utrolig fint, så det kan hende jeg rett og slett må overtale litt ;) Det klarer jeg! ;) Ikke sant Roger? :D Embrik Johannes funker det?! :)

Et annet problem er etternavn.. Og siden det er bryllup i planlegging må jo jeg vurdere hva jeg skal hete og. Tror kanskje jeg bare beholder navnet mitt. :)

Jeg har snart overlevd en uke i praksis!!! Besvimte nesten litt istad, men men.. :P Muskelkramper og masse kos! Herregud!!
Heldigvis bare 17 dager igjen!
17 dager!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar