søndag 18. april 2010

Ask 4 måneder!

Siden alle mammabloggere lager månedlige oppdateringer om barna sine så tenkte jeg at det skal faktisk jeg gjøre om mitt barn og!! En søt liten ruhåret fox terrier som heter Ask!! :P Det har litt sammenheng med at jeg ikke har noe annet liv enn sofaen og oppgaver om dagen..! Trenger noe å finne på ..
Men her er altså:

ASK 4 MÅNEDER! :D

-Sover fra ca 21-22 på kvelden til 08-09 dagen etter. Da begynner han å pipe. Sover også noen timer på dagen.

-Spiser 35 gram tørrfôr 3 ganger daglig.

-Er skikkelig matvrak, og elsker godbiter!

-Fordi han elsker godbiter har han blitt veldig god på 'sitt', 'legge seg', og begynner nå også bli flink til å 'bli'.

-Ganske flink til å gå pent i bånd.
-Er ca 33 cm i mankehøyde og nærmer seg 5 kilo.

-Elsker å jage halen sin!! HAHA!!

-Begynner å få litt striere pels og må snart nappes!!! :(

-Har snart ikke tenner igjen! :P Heldigvis er noen på vei ut igjen og! :)

-Begynner på valpekurs på mandag!

-Er generelt ufattelig søt!! :D
Se så søt da!!! :D
Tilbake til oppgaver..ha en fin søndag!! :)

4 kommentarer:

  1. Bra jobba med mammablogginga. ;)

    SvarSlett
  2. Enig med du Heidi,vi får blogge om våre firbeinte barn vi som ikke har de som går på to bein:) De lager ikke noe mindre skøy enn de på to, det er helt sikkert.

    SvarSlett
  3. Hehe! Ja, foreløpig er han skikkelig baby!! :) Er mer slitsomt å gå turer enn å skifte bleier, men ganske deilig at jeg slipper å gå rundt å bære på han.. Men jeg må jo sitte og passe på han til enhver tid! Gleder meg til ordentlig baby! Men det her holder lenge nå! :)

    SvarSlett
  4. Ja det er ganske mye slit med en hund. Men en baby er ikke noe mindre slit. De er jo tross alt avhengig av oss litt lengre enn en hund:) En hund går på egne bein, og er stort sett stue ren etter en 3-4 måneder (uhell kan selvfølgelig skje). Å man trenger ikke gå tur hver dag med hunden, energien dems sitter i hodet. Så det å trene dressur eller andre former for lek som han må bruke hjernen på er kjempe bra. De sier ti minutter med hjerne trim er som en tur i skogen på en til to timer:)

    SvarSlett