onsdag 28. april 2010

I følge den norske stat er ikke jeg syk!

Flott, da er jeg vel frisk da!!! Er i så fall jævlig dyrt å være frisk, og fy fader så mye, og dyre piller man må ta som frisk!!!
Må innrømme at jeg synes det er sykt at det snart har kostet 40 000 på å prøve å kurere en sykdom ikke finnes i Norge, men som er veldig kjent i utlandet, og en behandling som er for 'eksperimentell' (er det sånn det skrives?? :)) for Norge, men kjent i utlandet! Hvis jeg fortsatt er syk når jeg er 250 år, og har brukt mange milliarder på behandling, da blir vel M.E annerkjent som en sykdom i Norge!

Hvor mange M.E pasienter har ikke blitt møtt av leger som ler av dem, eller bare avviser de helt!!?? Det er de fleste!! Derfor er det veldig viktig å ikke gi opp!

Men jeg synes uansett det er verre at familie sier at sykdommen ikke finnes og at jeg bare er lat!! Men det sier litt om hvor mye de har fått med seg! Hadde jeg vært lat så hadde jeg vel bare lagt med ned og ikke brukt energi på å prøve å bli frisk, og gå et fulltidsstudium!! Så takk for det, du vet hvem du er!! Glad i deg og!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar