lørdag 17. april 2010

Utslitt og asosial!!!

I skrivende stund skulle egentlig jeg kost meg med gode venninner!! Men neida, i dag har jeg stort sett bare sovet.. Bortsett fra en tur rundt i forsøk på å prøve å finne gave til mamma som blir 50 på tirsdag! Men fant jo ingenting.. Bare en 17 mai kjole til meg: (Hadde funnet kjolen på nettet, så var bare å gå innom og kjøpe den på HM, for orker ikke shoppe)
Men jeg er så klart mye penere enn modellen!!! :P

Er så sliten!!
Natt til i dag så lå jeg på badegulvet og vred meg i smerte og gråt, aldri hatt så vondt i hele mitt liv, trodde magen skulle sprekke og jeg skulle dø!! Det var helt sykt! Og jeg er sykt sliten i dag..
Er utrolig kjedelig å måtte avlyse med jentene... Men i dag er jeg dårlig selskap.. Hadde sikkert sovnet! Har bare ligget rett ut i hele dag, og bare det å gå på do er slit!! Spise er slit.. Røre på seg er slit.. Da sier det seg selv at det eneste alternativet er å ligge rett ut på sofaen! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten Roger.. Verdens beste! :) Og Heidi, jeg liker ikke at du er syk, men jeg synes det er veldig godt å kunne snakke med deg..
Håper alle har en flott lørdag! :)
Jeg sier sov godt og god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar