mandag 5. april 2010

Jeg går i dvale og kommer aldri tilbake!!!

Jeg gir opp!!! Går i dvale og blir der!!

Vi skal jo flytte inn i en splitter ny leilighet!!! En del av en 4-mannsbolig!!




På finn.no stod det at den skulle være ferdig til sommeren.. Ja, så da ble det bare en liten stund å bo hjemme hos mamma og pappa, null stress!! Så møtte vi megler, og han sa at alle papirer var helt i orden, og de skulle begynne så fort de kunne og at den skulle være ferdig i aug/sept... Nå kom det brev i posten hvor det stod at alle papirer nå var i orden, og de begynner nå, og da er ikke leiligheten ferdig før i november!!!! Kan bli veldig slitsomt å bo hos mamma og pappa så lenge.. Og det er jo faktisk ingen som leier ut til folk med dyr!! Barbere Ask og late som om han er en baby!!!

Nei, det blir dvale på meg!!!! Spiser meg tjukk i dag, og blir borte til november!!! Så mye hvile gjør meg sikkert frisk og!!!! Også blir jeg jo sikkert tynn!! Ikke spise på et halvt år! Og tenk så mye penger jeg kommer til å spare!!!

Eller kanskje vi bare skal bo sånn her frem til november:
Billig hvertfall!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar