tirsdag 13. april 2010

Sykdom og bursdager!!

April er den måneden det er mest bursdager!!

I helga var vi i bursdag i Oslo, for Siri og Line ble 25 på søndag! :) Vi skulle egentlig ut på lørdagen, men vi endte opp 4 stk på bislett kebab istedenfor, og gikk så hjem! :) Og stakkars syke syke meg hadde de plassert på en sofa!!! Sliiiiten!!! Så formen er litt dårlig om dagen, og særlig når det er masse skole og!!

Jeg var så snill og kjøpte kroner, og lagde kort til tvillingene:





Jeg måtte gjøre om litt på Siri sitt før jeg turte å legge det ut her!! ;)

I morgen har Roger bursdag!! :D Gleder meg!! :D Ut og spise og så teater med mamma og pappa!! (Stakkars Roger!!!) :P

Vi skal se Fluenes Herre på Nationaltheateret! (Bilde lånt fra Nationaltheateret)

Tror det kan bli bra! :) Stykket har fått masse god kritikk hvertfall!

Men jeg merker det veldig godt på formen at det skjer litt mye om dagen!! I dage har jeg sittet på med oppgave hele dagen, så har ikke engang rukket å kjøpe gave til Roger!! :/ Så må ut og fikse i morgen!!

Neste uke har mamma og brodern bursdag! Og innimellom alle er det venner og tanter som har bursdag!! Puh!! :)

Men nå skal jeg soooove litt tror jeg... Eller hvertfall slappe skikkelig av!! Legge meg på gulvet med Ask kanskje!! :) Som forresten snart ikke har tenner igjen!! Hihi! Tre fortenner mangler!! :P

Ha en fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar