fredag 9. april 2010

Ny tur hos legen!

Da har jeg vært en tur til hos legen! Og fått nytt glass som skal fylles med avføring!! Love it!!! :( Men det er jo ganske fornuftig å sjekke nå hvordan det faktisk står til nede i tarmen, for så å styre medisinene etter det! Men det koster!! I går betalte jeg 1500 kr, for legetimen(15 min) og den boksen til bæsj!! :P Også får jeg en faktura i posten på 200 Euro for prøvene de tar, i Belgia tror jeg!! Også skal jeg begynne med noen piller som skal hjelpe immunsystemet mitt!! Og det høres jo bra ut! Så får vi se!


Ellers så nevnte hun at jeg kan komme dit å få intravenøs behandling hvis jeg blir skikkelig forkjøla og lenge igjen, men det koster og, 1500 kr! Men da blir jeg kvitt den i løpet av en dag!

(Bildet funnet på google)

Ha en fin fredag!! :) Jeg skal sove!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar